Yo

HeJEJEJejejj.
Befinner mig i Norberg. Skoj. Kul väder..eller inte. Sämst ju. Har vila idag så har vart med mamma till Avesta och handlat kläder. Välbehövligt ja. Efter det har jag suttit i sängen och kollat på Gossip Girl.
Det var KM idag. Typ ingen var med. Orkade inte ens ta mig ut och kolla pga av vädret, jobbigt läge.
I morgon åker jag tillbaka till Falun igen. Mamma skjutsar mig och Alex. Vi pkte bil hem igår med hennes mamma. Tänkte ta mig ut på en mtb tur i morgon även fast det står vila på tp. Men vill ut ändå!
Ikväll är det Avatar som jag och mamma ska se. Haha bäst.
Ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Halkade in här av en slump, men alltså jag måste bara säga, du är så himla söt! haha ja det var allt. Kram:)

2013-01-31 @ 11:45:33
URL: http://majaelsas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0