Saga: UF

Yo!
Jag sitter i det svarta grupprummet med min kollega Cornelia och jobbar med UF. Det går riktigt riktigt bra för oss! Vi börjar komma igång med alla detaljer så det känns skönt.
Idag är det distans kl 14:15, det kommer alldeles säkert vara sjukt kallt för just nu ligger temperaturen på typ 5-6 grader här i Falun.
Vad hände igår då? Nej ingenting speciellt. Tog en välbehövlig vilodag. Gick i skolan, var så galet trött så jag vet inte vad. Onsdagar är värsta skoldagen också så det hjälpte ju inte saken. Men jag fick väldigt mycket gjort i skolan i alla fall, så nu är allt plugg klart för tillfället.
Nej nu ska jag hämta min laddare och jobba vidare. Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0