Midsommardagen

Hejsan! Det kan väl knappt vara några läsare kvar här? Men i fall att någon fortfarande hänger på denna sida slänger jag upp ett inlägg.
Igår firade jag midsommarafton på ett traditionellt sätt med min fina familj. Jag, mamma, pappa, mormor och morfar åkte till Söderbärke och hade det trevligt. Lite senare kom Eirin, Stefan och Siv. När det var klart i Söderbärke åkte vi tillbaka till Tunkis och fikade och grillade. Och så levde vi. Det var en toppenkväll helt enkelt.
SM börjar i morgon och jag ska tävla på måndag och tisdag. Jag har varit sjuk sedan förra onsdagen så det blir antagligen inget SM för mig i år. Det känns rent ut sagt fruktansvärt. Att missa SM. det har jag inte gjort en enda gång sedan jag började cykla. Jag vet inte om det är något virus eller något jag har fått eftersom jag varit dålig så pass länge nu. Men jag får försöka bli frisk till U6 istället.
Ha en fin dag! Puss och kram Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0