Hello from Saga

Sitter och läser igenom våran blogg. Det är ju grymt roligt att läsa gamla inlägg. Detta år i Falun har vart så grymt! Jag är så glad att jag går på YA. Det ska bli tråkigt att Anton inte kommer gå kvar, men det är hans val. Så jag och Alex kommer få en ny rumskamrat, det blir spännande!
Jag går btw ekonomi juridik så jag kommer få plugga tills jag spyr atagligen. Men tycker det verkar intressant. Jag kommer inte läsa spanska i tvåan heller, och det känns skönt. För jag har inte alls gillat den kursen i år, bara en massa strul med spanska lektionerna. I slutet av terminen blev jag så trött på det, bröt ju nästan ihop ett tag där, men tillslut ordnade det upp sig. Jag gillar inte när lärarna krånglar osv osv.
Varför sitter jag och babblar om massa onödiga saker liksom? Haha, jag vet inte, kände bara att jag ville skriva av mig lite, det är ganska kul ibland. Men Linnea och Julia, jag vill återuppliva våran blogg igen! Så börja blogga brudar! Tror dom kommer dissa mig, aja, tycker om er ändå ;-)
Nu ska jag gå in till mamma i köket och äta lite mat. Lateeeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0