Coco Chanel

Hejsan hejsan.
Visst är det konstigt att det aldrig någonsin blir fint väder? Det är ju så konstigt att det regnar typ varje dag.
Aja, idag har jag suttit ute och kollat på när pappa snickrar på vårat hus. Jag har kommit fram till att vi ska bygga ett tv rum uppe på vinden, det blir kanonbra.
Just nu sitter jag i soffan och har precis kollat klart på den ena skivan av Coco Chanel. När mamma och pappa kommer tillbaka ska vi kolla klart på del 2. En film som är väldigt bra, tackar http://antonkouba.se/ för tipset. Den killen och jag har då verkligen samma smak, både böcker och filmer.
Idag har jag bara degat känns det som. Har inte ens klätt på mig. Var uppe lite väl sent igår, men hade ingenting att göra och helt plötsligt fick jag ett trevligt samtal. Så ställde klockan på 10:30 och sov tills klockan ringde. Då slog jag på några avsnitt från tredje säsongen av Ensam mamma söker.
Jag börjar bli ganska trött på att inte få cykla nu. Jag vill verkligen ut och trampa. Jag känner verkligen att det är en del av mig, och att jag behöver det för att må bra. Om jag är ledsen och ger mig ut på cykeln kommer jag alltid, och då menar jag alltid hem igen med gott humör. Cykel är verkligen det bästa jag vet. Själva cyklingen i sig är så fruktansvärt underbart. Även allting runtomkrig. På tävlingar. Efter tävlingen. Alla människor som delar samma intresse som mig. Jag är så glad att jag kommer bli pigg och frisk snart så jag kan göra det jag älskar så mycket.
Jag missar en hel del nu när jag är skadad. Men det är ingenting jag vill ta upp här utan jag måste acceptera att det är sådant som händer och att det kommer flera chanser.
/Sag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0