Äntligen lite värme

Hallå hallå.
Nu känner jag lite att jag sitter inne vid datorn även fast det är fint väder ute. Ja men ibland är det okej att inte ha något liv. Nu vill jag sita här inne.
Men jag har vart ute under dagen i alla fall. Jag och Matilda tog oss till Noren och solade lite. Det var ganska kallt stundvis men jag hade trevligt.
Vågade mig in på Elsas och hejade på Eirin. Ska träffa henne och Julia lite senare. Så det blir nog skoj. Har levt lite i en liten bubbla sedan jag ramlade kan man säga. Har vart inne hela tiden för jag har ju inte kunna gjort någonting. Har vart till Tunkis någon dag och hälsat på mormor och morfar men annars hemma.
Inga bilder från idag får ni heller! Hejdå. /Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0