Beauty and a beat

Hello!
Nu är sommarlovet snart slut. De flesta börjar skolan idag eller i morgon. Spenderade Sanna och Julias sista sommarlovskväll igår nere vid Prostudden där vi badade. Det var rätt skönt i vattnen. När vi skulle gå ner i vattnet stod vi en stund i vattenbrynet. Helt plötsligt börjar Sanna bara springa in igen utan att säga något. Jag och Julia blev ju livrädda så vi sprang också allt vi kunde, haha. Då hade Sanna sett en orm, trodde hon. Men efter lite spaning där i vattnet så kom vi fram till att det endast var en pinne.
Nej men vad händer idag då? Jag ställde klockan på 8, så jag börjar vänja mig nu innan skolan börjar. Skulle följa med mormor och morfar till Tunkis och hälsa på Gunnar och Helena men jag tror inte det blir något eftersom det är typ sämst väder, men vi får se hur vi gör. Annars ska jag och mamma åka och köpa en kalender till skolan. Helst vill jag ha en filofax, men dom är så grymt dyra så tror inte att jag får en sådan, haha!
Tror inte jag har berättat att jag och Eirin fick tag i vip-biljetter till Justin Biebers konsert här i Sverige den 23 april 2013! Helt galet, kan inte riktigt fatta att vi har biljetter. Och inte nog med det, vi har grymma biljetter. Igår flyttade världens bästa människa till Örebro också, du kommer få det grymt!
Vilket babbel det blev där då, men ajaaaaaa! Hej då. /Saga

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

jag börjar inte förrän 3 sept, och sommarjobbet tog slut i fredags. Så nu ska här njutas! ;)

2012-08-20 @ 11:51:05
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0